Lidl - Letáky, Výpredaje a Ponuky
Rýchly pohľad na ponuky Lidl
Iní užívatelia tiež prezerajú tieto letáky
Alte întreprinderi din Supermarkety
Rýchly pohľad na ponuky Lidl
Niečo, čo ťa môže zaujímať - Lidl ...
Informácie o LIDL
Lidl je jeden z najobľúbenejších obchodných reťazcov na Slovensku. Lidl letáky vychádzajú pravidelne každý týždeň. Sú tematické a okrem potravinárskych a drogistickych výrobkov ponúkajú aj špeciálne ponuky ďaľšieho spotrebného tovaru, ako oblečenie, obuv, športové vybavenie, záhradné náradie. Spoločnosť vo svojom marketingu používa nasledovné súkromné značky: syry Bluedino, mäsové výrobky Dulano a Pikok, minerálne vody a limonády Saguaro, mliečne výrobky Pilos a Fruit Jumbo, kozmetiku Cien, pracie prostriedky Formil, čistiace prostriedky W5, elektroniku Silvercrest, náradie Parkside, módne značky Lupilu, Esmara a Livergy, šport Crivit, náradie, záhrada Florabest. Jednou z foriem reklamy je takzvaný súboj kuchárov.
Pôvod, história Lidla
Skupinu Lidl Stiftung & Co. KG založili v roku 1973 v nemeckom meste Neckarsulm, kde sídli dodnes. Zakladateľ Dieter Schwartz, ktorý kúpil od penzionovaného otca práva na názov Lidl si otvoril prvú diskontnú predajňu v nemeckom meste Ludwishafen. V roku 2010 už mal 3100 obchodov v Nemecku. V deveťdesiatich rokoch už začal budovať sieť obchodov aj mimo Nemecka. V roku 2016 už mal v Európe viac ako 10 000 predajní. Patrí do "Top 10" maloobchodných sietí. V júli 2017 spoločnosť Lidl otvorila prvých 10 amerických obchodov. Na Slovensku sa skupina etablovala v roku 2004 otvorením prvých štrnástich predajní. Slovenská centrála je v Bratislave - Ružinov. Aktuálne sa Lidl zameriava aj na pomoc slovenským výrobcom tým, že im pomáha ich expanziou do zahraničia.
V Lidli je cestou k úspechu vysoká kvalita a neustále sa zlepšovanie sa vo všetkých ohľadoch. Pre zákazníkov pravidelne pripravuje rôzne akcie, ako aj projekty: Voda pre stromy, Rozprávky, ktoré potešia všetky deti, Lidl Ihrisko, Žihadielko. Obľúbená je aj Kuchyňa Lidla či tematické brožúry. Všetky tieto projekty majú vysokú pridanú hodnotu, čo zákazníci vnímajú pozitívne a veľmi oceňujú. Každý rok rozdáva niekoľko druhov darčekov. Je to spôsob ako poďakovať zákazníkom za ich vernosť. O každom projekte informuje prostredníctvom tlačových správ na svojich social-media kanáloch. Lidl je priateľský, zákazník je stredobodom pozornosti a preto chce zákazníkom spríjemniť pobyt v predajni. Záruka vrátenia peňazí je samozrejmosťou. Pri potravinárskych výrobkoch musia byť vady reklamované v záručnej dobe. Pri nepotravinovom tovare môže zákazník v lehote 30 dní odo dňa zakúpenia tovaru odstúpiť od zmluvy za predpokladu, že tovar vráti v pôvodnom stave a obale a s predloženým dokladom o kúpe.